• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Zo zet je Facebook en Instagram effectief in voor jouw webshop

Kleine tot grote bedrijven gebruiken Business Manager om georganiseerd te blijven door al hun bedrijfsactiva en informatie op één plaats te hebben. Wanneer je een centrale zakelijke hub hebt, zoals Business Manager, behoudt je bedrijf de controle over je

Zo zet je Facebook en Instagram effectief in voor jouw webshop

Kleine tot grote bedrijven gebruiken Business Manager om georganiseerd te blijven door al hun bedrijfsactiva en informatie op één plaats te hebben. Wanneer je een centrale zakelijke hub hebt, zoals Business Manager, behoudt je bedrijf de controle over je Facebook-assets en beheert het veilig de toegang van gebruikers tot de juiste personen en de juiste kredietlijnen.

Met de tool Bedrijfsmanager van Facebook kunnen bureaus en adverteerders verschillende machtigingsniveaus voor teamleden die werken aan advertentieaccounts of pagina's centraal beheren

  1. Business Manager
  2. Kredietlijn
  3. Primaire pagina
  4. Eerste beheerder en ondersteuningsbeheerder
  5. Advertentieaccounts en -pagina's
  6. Werknemers
  1. Marketing teams waar meer dan één persoon werken aan je zakelijke marketing campagnes of wanneer meerdere personen je huidige aanwezigheid op Facebook of Instagram beheren.
  2. Wanneer je activa beheert en je beheert meerdere Facebook- of Instagram-elementen, zoals Facebook-pagina's, advertentieaccounts of apps.
  3. Wanneer je met een "third party" werkt. Denk aan leveranciers om je pagina's of advertenties te maken, uit te voeren of te beheren, maar je wilt dat je bedrijf eigenaar blijft van je bedrijfsmiddelen, zoals Pagina's of Pixels.
  4. Wanneer je controle wilt houden over intellectueel eigendom als je merknaam. Jouw bedrijf toezicht houdt en jurisdictie over uw bedrijfsmiddelen in stand houdt, in plaats van het eigendom te spreiden over personen die voor uw bedrijf werken.
  5. Wanneer je veiligheid belangrijk vindt. Business Manager biedt robuuste beveiligingstools via Security Center om ervoor te zorgen dat u de controle over uw assets waarborgen.

Partners, zoals leveranciers en bureaus, mogen over het algemeen geen Business Manager-account maken om al hun klantpagina's en advertentieaccounts bij te houden, omdat dit het voor een klant erg moeilijk kan maken om weer toegang te krijgen tot zijn pagina's en advertentieaccounts als ze van bureau wisselen.

Je toegang vragen tot de pagina's of advertentieaccounts waaraan je wilt werken. Paginarollen worden behandeld in de module Rollen van Business Manager van deze cursus. We raden je klanten aan om elk hun eigen Bedrijfsmanagers te maken en vervolgens mensen bij je bureau uit te nodigen om aan specifieke pagina's of accounts te werken.

Bij Facebook geloven ze dat een belangrijk pad naar marketingsucces en het stimuleren van echte bedrijfsgroei is door te meten wat belangrijk is. Maar dat gaat veel verder dan de traditionele post-campagne meting. Het betekent testen wat werkt, gericht op de resultaten die belangrijk zijn voor uw bedrijf en het gebruik van de inzichten die u hebt geleerd om toekomstige strategieën te informeren. Wij geloven dat het meten van wat belangrijk is een krachtige benadering van de groei van uw bedrijf. WebshopCoaching helpt jou met het inrichten van jouw Facebook Business Account waarmee je meet wat belangrijk is en bijdraagt aan de groei van jouw bedrijf.


Geen categorieën gevonden...